پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیمه آتیه کودک و نوجوان چیست ؟

بیمه آتیه کودک و نوجوان دارای قابلیت ویژه و منحصر به فردی می باشد، چرا که علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه ، ماهیت تشکیل سرمایه و پس انداز نیز دارد، که این سرمایه و پس انداز می تواند برای تامین هزینه های مورد نیاز ایام جوانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

چرا كودكان به پس انداز طلایی تامین آتیه نیاز دارند؟

همه ،بالاخص والدین محترم بخوبی می دانند همزمان با گذشت زمان و رشد فرزندان، نیازها و هزینه های زندگی آنان نیز افزایش می یابد بطوریكه كودكان فعلی ،در ایام جوانی به سرمایه ای كلان ، جهت تهیه و تامین نیازهای (ازدواج،مسكن،تحصیلات دانشگاهی،اشتغال وغیره)احتیاج پیدا خواهند كرد كه اكثر والدین و جوانان ،فاقد چنین سرمایه قابل توجه و مورد نیازدر یك مقطع زمانی خاص می باشند لذا لازم و ضروری است كه از همان طفولیت فرزندان ،به فكر پس انداز سرمایه مورد نیاز ایام جوانی فرزندان عزیز خود باشیم .در این راستا،طرح ((بیمه عمرو تامین آتیه كودك و نوجوان )) بهترین گزینه بوده و به شما این امكان و شرایط را مهیا می كند كه بطور مستمر و منظم ، ضمن برخورداری از خدمات و پوشش های بیمه ای ، سرمایه ای كافی، برای فرزند خود پس انداز كنید. اطمینان و باور داشته باشید كه آرامش حال و آینده خود و فرزندان  عزیزتان به تصمیم شایسته و هدف دار امروزتان بستگی دارد. تعلل و امروز و فردا كردن ، سمی مهلك در راه پیشرفت و ترقی می باشد.

 

نحوه پس انداز در بیمه آتیه کودک و نوجوان پاسارگاد

شما می توانید از در آمد ماهیانه خود بخشی را به این پس انداز اختصاص دهید و از مبالغ کوچک و پس انداز های مختصر خود، صندوق مالی ارزشمندی را برای آینده فرزندان خود ایجاد نمایید.حق بیمه های پرداختی شما با اختصاص نرخ سود تضمینی بعلاوه سود مشارکت در منافع ،در صندوق پس اندازانباشته می شود.

این اندوخته، سالهای بعد ،با افزوده شدن حق بیمه ها ، سود حق بیمه ها، و سود مشارکت در منافع ،افزایش یافته ، پس اندازی قابل توجه و مطمئن را برای آینده مالی فرزندان شما و حتی خود شما ایجاد می شود.

 

تلفن جهت مشاوره و سفارش بیمه نامه:

۰۹۱۲۶۱۸۳۵۷۳ -۰۹۳۸۲۰۱۹۰۴۲ -۰۲۱۴۴۸۴۶۴۰۲     علی فرزاد

درباره‌ی pasargad95

نماینده بیمه عمروتامین آتیه بیمه پاسارگاد کد 60289

Check Also

طرح طلايي بيمه زندگي و تامين آتيه بيمه پاسارگاد

بطوركلي مسئوليت شركت هاي بيمه در قبال بيمه گزاران اين است كه ، درلحظات بحراني …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *