سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پرداخت خسارت بیش از یک میلیارد تومانی در یک حادثه رانندگی

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تحقق امر مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، مبلغ ۱میلیارد و ۲۴۷ میلیون و۵۰۰ هزار تومان خسارت ثالث بدنی (دیه) و حوادث راننده مسبب حادثه در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد.  

راننده سواری پژو ۴۰۵ با خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ (۲۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان) به تعهد ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای فوت ۱ نفر  و مصدومیت شدید سرنشین دیگری در یک حادثه توسط بیمه پاسارگاد عمل نمود.

بر اساس گزارش های دریافتی، در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ ، در کیلومتر ۶۵ محور کرمان به بم واژگون شده و یک نفر سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست می دهد و بر اثر شدت حادثه خسارت تعدد دیات برای سرنشین دیگر خودرو تعیین می شود.

در پی گزارش حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن با تشکیل پرونده‌ در شعبه کرمان و بررسی این پرونده در راستای حمایت از وراث حادثه دیده مبلغ این خسارت ، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.

گفتنی است مصدوم حادثه مشمول چندین فقره دیه کامل بابت صدمات وارده بود و خسارت تعدد دیات ایشان در مجموع بالغ بر ۴۹۵ نفر شتر معادل مبلغ ۱ میلیارد و ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه شد و در مجموع با پرداخت خسارت سنگین این حادثه به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ورثه متوفی و ولی مصدوم از محل بیمه نامه ، مقصر حادثه توانست توسط بیمه پاسارگاد به تعهد خود در قبال این حادثه عمل نماید.

منبع سایت شرکت بیمه پاسارگاد